Thursday 8 January 2009

Day 8 - New (almost full) moon


15 comments:

KooTee said...

Olen odotellut tämän päivän kuvaa niin etten ole malttanut lähteä edes nukkumaan. Minulle taitaa tulla tästä tressi =D

ninni said...

Heehee KooTee :-)))

Muista että meillä on kello tuntia vähemmän ;-)

Entäs kuva - no comments?

ajatar said...

Tosi hyvä kuukuva, ei meillä ole tuon näköistä kuuta;)

ninni said...

Höh, eiköhän se ole sama kuu. Kiitos, vähän vaan tuntuu tylsältä kun ei ole edes pilviä.

Uuden kuunhan pitäisi olla varjossa tuolta vasemmalta puolelta, tämä on vähän oikealta johtuen siitä että kiepautin kuvaa 90 astetta vastapäivään. Huomaakohan kukaan.....

ninni said...

Jokos KooTee on unten mailla?

KooTee said...

Ai niin, en kommentoinut tuolla olin niin tressaantunut.

Kyllä tästä hyvin kuun tuntee =D
Kieputa sinä vai sitä kuuta, jos näkyisi sitä asutusta.

ninni said...

Älä sie ressaa. Oota vähän, laitan vielä yhden ennen nukkumaanmenoa.

ninni said...

Voit mennä nukkumaan - yritin 3 kertaa laittaa uuden postauksen ja joka kerta tuli erroria :-(

Sari said...

Upea on miltei uusikuu, oli kiepulteltu tai ei. Täällä usein tulee ihailtua juuri taivaanrannasta nousevaa jättisuurelta näyttävää keltaista kuuta, vaan en ole vielä moista kokeillut. Mites valotusaika menee tällaisen, koko ajan eteenpäin hissukseen lipuvan planeetan kanssa? Mulle ihan mysteeri...

TerhiK said...

Hieno,Ja kylla huomasi etta kieputit kun eilen kattelin "meidan kuuta", ja tuossa kuussa janis on ihan eri asennossa ;)) silla nena kohta viistaa maata.

Miitulainen said...

Hieno, kirkas kuu ja mustanpuhuva ympäristö.

ninni said...

Sari: Kiitti. Säätelin suljinaikaa asteittain nopeammaksi kunnes olin tyytyväinen. Palaa helposti puhki kuu, siksi pitää olla nopsa - ei kuukaan kerkeä karkuun sillä aikaa ;-)

Terhi: hitsi nyt häiritsee niin paljon että taidan kiepauttaa takaisin

Miia: kiitos. Toisaalta kaipaan jotain pilviä tms ympärille ettei olisi niin tylsä, mutta sellainen kuva mulla jo on joten olen tyytyväinen tähän.

ninni said...

Kiepautin takaisin oikeaan asentoon.

Terhi: mikä jänis? Onko nyt parempi olo pupulla?

riikka said...

lumoava kuva!

tuollaisena yönä en nukkuisi

ninni said...

Riikka, Suomen aikoina olin "kuuhullu" eli en nukkunut täysikuun aikaan. Täällä ollessa ei ole vaivannut. Olen tullut siihen tulokseen että riippuu siitä mihin suuntaan makkarin ikkuna on - osuuko kuu hollille vai ei.

Viimeiset puoli vuotta en ole nukkunut, mutta se ei ole kuun vika, vaan krooninen vaiva ;-)