Friday 2 January 2009

Day 2 - Still alive?

13 comments:

KooTee said...

Viherpeukalon painajainen ;)

KooTee said...

Kyllä Mari sanoisi nyt pahasti tuosta kohinsta!!!

Anonymous said...

...ja KooTee ei sanoisi mitään, vai mitä KooTee? ;)

Mainio kuva jo parhaat päivänsä nähneestä koristeesta.

TerhiK said...

;D

ninni said...

KooTee: vai viherpeukalon painajainen - luulen että minä olen kaikkien joulutähtien (ja muidenkin kasvien) painajainen ;-)

Ja kohina on lisätty jälkikäteen, sanoo Mari mitä tahansa niin linjastani en luovu :-)))

Lasse: et muuten usko tämän kuvan jälkeen, mutta viimevuotinen joulutähteni on vielä elossa! Taisi olla sitkeämpää sorttia kuin tämä.

TK: älä naura, mua ei naurata yhtään kun kaikki kasvit kuolee ympäriltäni ;-) Joskus hiippailen kukkakauppaan ostamaan uuden jonkun kuolleen tilalle, enkä kerro kenellekään ettei se ole enää sama :-)))

KooTee said...

Tuota kohinajuttua kyllä hiukan epäilinkin, että jälkikäteen, mutta en arvannut sanoa.

No, nyt Mari on veks joten voin kirjoittaa hänen nimissään mitä vain...puutaheinää =D

Sari said...

Hivenen on surullinen näky tuo kukkaparka, mutta aikansa kutakin vai miten se menikään...

Hyvää uutta vuottas sinulle Ninni!

Mrsme said...

Hieno kuva! Mun kukat näyttää ikävä kyllä hyvin samanlaisilta. Poikkeuksellisesti ostin jopa ihan eläviä kukkia nyt jouluksi, joulutähtiä ja yhden syklamin, mut ei ne oikein kukoista, kun ei kukaan anna niille vettä... Ehkä siirryn kangaskukkiin!

Mirja said...

Niin surullinen, mutta kaunis kuva! Tää on just kuin mun joulutähti, ettet kuitenkaan täällä ole käynyt salaa kuvaamassa? :D

ninni said...

Satu ja Mirja: taidetaan kuulua samaan einiinviherpeukalosarjaan..

Kangaskukista en pidä, sitä paitsi ne kerää pölyä :)

Työtoverini lahjoitti minulle viime kuussa orkidean, saas nähdä kuinka sen kanssa käy...

M'man said...

Oho! Ajattelin, etta omani on paassyt kuvaan. Laksin pikku lomalle ja kukka tonotti mokottaen keittion ikkunalla takaisin tullessA. Hoh... ;)

ajatar said...

Voi kukka parka, näin sitä voi joskus käydä;)

ninni said...

M'man: mulla ei ole edes tuota lomallaolon tekosyytä ;-) Multa tää käy ihan luonnostaan, noin niinkuin lonkalta hehe...

Raija: Ei ole elämä reilua, varsinkaan niille kasviparoille jotka meikäläisen huusholliin päätyvät :-)