Tuesday 6 January 2009

Day 6 - from little girl to miss...

24 comments:

KooTee said...

Viiveillä on kauniit korvat...toisilla vain karvaisemmat
=D

Sennie said...

Samaa pyytää täällä meidänkin neiti :)

Mari said...

Mikäs kuva päivässä pyräys täällä on?
Mukavaa katseltavaa, toimivia otoksia! Suosikikseni nousee tuo nuutunut päivä kaksi :-D Siinä on upea valo.

KooTee said...

Mari ei uskaltanut sanoa mitään rakeisuudesta, heh heh!
No sehän olikin tekoraetta.

ajatar said...

Tämä on upea kuva,kauniin sävyinen;)

ninni said...

KooTee: kauniit on lapsen korvat ONNEKSI ei ihan niin karvaiset kuin teidän Viivin jotka on ihan höpsön ihanat.

Sennie: tästä keskusteltiin aika pitkään. Ensin sanoin että sitten kun Viivi menee yläasteelle (ensi syksynä), mutta sitten hellyin ja annoin 10-vuotissynttärilahjaksi jouluna koska itsekin sain 10-vuotislahjaksi silloin joskus kauan kauan sitten ;-)

Mari: Ihana tietää että olet sentään vielä hengissä! Täällä ollaan oltu ihan eksyksissä ilman sua. KooTee on yrittänyt tuurata sua valittamalla jostain kohinoista mutta aika huonolla menestyksellä - vai mitä KooTee? :-D

Raija: kiitos, yritin saada kuvaan pehmeyttä ja ainakin jonkin verran onnistuin.

KooTee said...

Joo, ei oteta meikäläisen valituksia todesta ;)
Todella mukavaa, kun Marikin on taas mukana, pääsee peesaamaan.

Missäs muuten kuva numero 7 viipyy?

ninni said...

Älä painosta! Mulla oli tämän päivän kuva suunniteltu mutta ilmojen herra ei ollut samaa mieltä. Täytyy ottaa käyttöön Plan B...

Sennie said...

Ninni, minulle sanottiin että 18-vuotiaana vasta :-D Sitten en halunnutkaan, ja vasta noin 28-vuotiaana laitatin :)
Meidänkin neiti on 10-vuotias, ja tänään päätettiin että saa mennä laittamaan korvikset tässä kuussa parhaan ystävänsä kanssa.

ninni said...

Wau, onnea korvisreissulle! Oli muuten yllättävän vaikea löytää täältä paikka missä niitä laitetaan. Mun mielestä Suomessa voi marssia mihin tahansa kultasepänliikkeeseen ja siellä laitetaan, mutta täällä mun piti soittaa muutama paikka läpi kunnes löysin. Ehkä kauneushoitoloista olisi löytynyt paremmin mahdollisuuksia mutta jotenkin musta se oli arvokkaampaa mennä kultasepänliikkeeseen :-)

Sennie said...

Täällä on hassua mielestäni, korvikset voi laitattaa lastenlääkärillä tai sitten ostoskeskuksen korviskojuissa... En tiedä vielä minne mennään ja mikä päivä, mutta parhalla ystävällä on tässä kuussa 10-vee synttärit (ja meidän Saaralla oli viime kuussa), joten aikovat mennä yhdessä juhlien kymppejä :)

ninni said...

Saako kysyä minä päivänä Saaralla on synttärit? Meinaan mulla ja Viivillä on myös molemmilla joulukuussa - mulla Lucianpäivänä 13. joulukuuta ja Viivillä jouluaattona.

Sennie said...

Järkkyä! Saaralla on synttärit 18. päivä ja mulla 20. joulukuuta :)

Mari said...

Menkööt vielä puolitehoisuuden piikkiin kommentointini pliisuus.

ninni said...

Hei Sennie! Hienosti synnytty ja synnytetty ;-)

Sennie said...

Hehee, samat sanat :D

KooTee said...

Minä en menisi sinuna kehumaan tuota hienosti synnytetty juttua, kauhistuksen kanahäkki....lapsella synttäritt JOULUaattona ;)

ninni said...

No viimeiseen asti sitä yritin välttää mutta minkäs teit. Sitäpaitsi siitä tuli IKIMUISTOINEN joulu!

TerhiK said...

:D

Mari said...

Mulla on synttärit loppiaisena ja senkin takia oon saanut kärsiä. Ihan selvästi osa synttärilahjoistani on ujutettu loppiaiseen saakka... Toiveita puuttui ja huomasin saavani ne sitten loppiaisena. Epäreilua!

ninni said...

Eikä! Siis edellispäivänä! Onneksi olkoon! Himskatti kun meni ohi.....

M'man said...

Voih! Pienesta tytosta kasvaa pikku hiljaa nuori nainen. ;) On korviksien laitto siis (onneksi) vielakin yksi niista 'naiselisuusen, kasvamisen' merkeista, joita vielakin pidetaan ylla. Itsekin olin olevinani 'niin iso' kun joskus harjoittelu korvikset sain - 12 veena. ;)

On varmasti ollut hieno hetki aitilleen, kuten tytolle itsellekin. Ihanasti ikuistettu hetki. :)

Itse kuva on sopo - utumaisuus tuo siihen lapsimaisuutta, viattomuutta, herkkyytta. Sielta keskelta pilkistaa jo pieni leidin alku ;) Kaunis kuva! Erityisen mieleen.

Anonymous said...

Todella kaunis kuva! Kiva idea tämä "kuva päivässä" -kuva, toivottavasti innostus jatkuu.

ninni said...

M'man: Täytyy myöntää että mua jännitti varmaan enemmän kuin Viiviä :-) Kiitos kauniista sanoista, lämmittää sekä äidin että valokuvaajan mieltä :-)

Iinuska: Lämmin kiitos. Täytyy myöntää että mielestäni onnistuin tässä itsekin. Toivotaan että jatkuu, mua voi potkiskella jos meinaan laiskistua ;-)