Monday 12 January 2009

Day 10 - New Diet


15 comments:

ajatar said...

Tämä on TOSI HYVÄ kuva ja hieno idea tuo mittanauha ympärillä.;)

KooTee said...

nko tuo rinnanympärysmitta?

Meillä kyllä kaalit myydään klottain, siellä ulkomailla ilmeisesti metreittäin?

ninni said...

Raija: kiitos. Huomasin tosin vasta kuvan koneelle ladattuani että mittanauha on ylösalaisin! Kääk!

KooTee: kyllä voisi mun rinnanympärystä ollakin ;-)

TerhiK said...

:D Ei sulla sattuisi olemaan kaalisoppakeiton ohje :D :D

ninni said...

Terhi: on mulla, tarvitko? Hehe... Yleensä syön kyllä raakana, keitosta en niin kauheasti tykkää.

Sennie said...

Todella upea kuva!!

Mari said...

:-D Vaan kuka teillä kaalikuuria oikeasti tarvitsee??? Ei kukaan!

ninni said...

Sennie: kiitos

Mari: aina sitä on varaa pari kiloa nipistää ;-) Tiedoksi muuten että olen 6 kiloa painavampi kuin pari kuukautta sitten :-O

Mari said...

En usko! Viinipaastolle?

ninni said...

Hehe, auttaisikohan se? Kuulostaa mukavalle...

Sari said...

Tää on hyvä! Mä oon muuten ottanut vähän samanlaisen kuvan viime keväänä Photari-kurssille, kun olin taas kerran aloittanut laihiksen. Mut siinä tais olla mun herkkua, eli M&M karkkeja ja mittanauhaa.

Anonymous said...

On olemassa myös muna-viin -dieetti. Siinä syödään aamulla yksi muna ja juodaan pullo viiniä, lounaaksi kaksi munaa ja kaksi pulloa viiniä, päivälliseksi kolme munaa ja kolme pulloa viiniä. Välipaloja ei sallita, sillä pitäähän dieetillä olla tiukkana.

Oivallinen kuva kerta kaikkiaan.

ninni said...

Kiitos Lasse vinkistä. Kaikkea pitää kokeilla ainakin kerran ;-)

M'man said...

Hmh...hopsista...

Anonymous said...

Hilpeä kuva! Kaalipata on ensi viikon ruokalistalla...