Monday 2 March 2009

Oikaisu rev.

Kaikki kanssabloggaajamme eivät valitettavasti ole yhtä ystävällismielisiä. Tänään minulla oli ikävä kokemus kun arvoisa bloggaaja Kalevi Hotanen syytti minua omassa blogissani, sekä KooTeen blogissa kuvansa varastamisesta. Tämä minulle ennestään tuntematon henkilö julkisesti kutsui minua varkaaksi, vaikka en ole koskaan sivuillansa edes käynyt. Ilmeisesti kyseessä oli hänen omasta tietokoneestaan johtuva väliaikainen häiriö jolloin minun profiilissani näkyi hänen profiilikuvansa - muille kaikki näkyi aivan normaalisti.

Asian oikean laidan - hän syytti minua kahdessa eri julkisessa paikassa varkaudesta syyttä - ilmeisesti myös hänelle avauduttua, pyysin häneltä anteeksipyyntöä, mielestäni täysin oikeutetusti. Hän tästä jyrkästi kieltäytyi.

Niinpä katson olevani oikeutettu ja itse asiassa velvoitettukin tuomaan asian oikean laidan itse esille, ettei minusta jää väärää kuvaa heille jotka syytökset ovat lukeneet, sekä varoittavana esimerkkinä muille, että tulee olla varovainen koska kaikilla ei ole lääkitykset kohdallaan.

Edit: Olen saanut juuri anteeksipyynnön. Kyse oli siis tietokonevirheestä josta vedettiin hätäisiä päätelmiä ja mihin ylireagoitiin. Kaikki on ookoo ja elämä jatkuu myös blogistanissa. Tässä yhteydessä myös itse vedän takaisin sanojani jotka viittasivat väärään lääkitykseen.

Ninni

3 comments:

KooTee said...

Koska tämä "kärhämä" oli blogillani niin Kalevi kaimani on pyytänyt siellä Ninniltä anteeksi koko jupakkaa. Toivotaan, että aisia jää tähän?

Olen poistanut blogiltani kaiken siihen liittyvän kommentoinnin.

Anonymous said...

Tällaisesta draamasta harvoin kuulee blogimaailmassa, mutta hyvä kun kerroit. Hotasella oli varmaan syynsä hiiltyä, niin kuin sullakin, kun sua syyttä syytettiin. Mutta tietokoneaikana voi tapahtua vaikka mitä... Hyvä, kun selvisit jupakasta ja sait hyvän maineesi takaisin!

ninni said...

Iinuska: vähänhän tämä oli nolo juttu, mutta kun pisti silloin niin vihaksi tuollainen. Nyt kaikki hyvin, onneksi saatiin nopeasti asia sovittua.