Monday 9 April 2007

Marin viikonloppuvimpaus

Pitäähän tähän yrittää vastata:

Neljä työtä joita olen elämäni aikana tehnyt:

1. Herneen/mansikanpoimija

2. Leikkikenttätäti

3. Toimistolähetti

4. Lämmittäjä

Neljä paikkaa joissa olen asunut:

1. Kotka

2. Masku

3. Turku

4. Anjalankoski

Neljä televisio-ohjelmaa joita tykkään katsella:

1. Uutiset

2. Sää

3. Qui veut être millionaire?

4. Öh… Okei, myönnetään - Salkkarit kun olen Suomessa ;-)

Neljä paikkaa joissa olen ollut lomalla:

1. Suomi

2. Marokko

3. Ranska

4. Italia

Neljä internet-sivua joilla käyn päivittäin:

1. hs.fi

2. iltalehti.fi

3. rtl.lu

4. vastavalo.fi

Neljä lempiruokaani:

1. Pasta

2. Pasta

3. Pasta

4. Kaikki muut (paitsi maksalaatikko ja kesäkeitto)

Neljä paikkaa joissa mieluummin olisin juuri nyt:

1. Oman kullan kainalo

2. Oma sänky

3. Jaa-a, olen oikeastaan aika tyytyväinen juuri nyt, palannut kotiin ja saanut lapsetkin takaisin Suomesta tänään, joten eipä ole muita toiveita.

No comments: