Sunday 1 February 2009

Day 31 - coming to an end

10 comments:

KooTee said...

Ilmankos kuvat tulevat jälkijunassa, olikos hyväkin epos?

Anonymous said...

Tasapainoinen kuva. Tuossa on kyllä vielä lukemista ainakin sata sivua...

Mari said...

No, oliko?

ninni said...

Hehe, olihan se. Mulla on aina kirja kesken mutta nyt täytyy tunnustaa ettei ole tämä kirja. Nyt mitä luen on pehmeäkantinen joten ei niin valokuvauksellinen, joten kuvaan valitsin hyllystä ihan muun - joka muuten sattui olemaan Da Vinci Koodi ja kaikkihan sen tietää että hyvä on.

Leffa on muuten vieläkin näkemättä.

TerhiK said...

Joka tapauksessa, kiva kuva ;D meinaatko katsoa leffan ?

Mari said...

Leffa himpun latistaa, ainakin mulla teki niin - mutta vain himpun.

ninni said...

Jossain vaiheessa joo. Olen viime aikoina jostain syystä ostellut ihan hulluna DVDitä muttei mulla ole ikinä aikaa niitä katsoa, joten tämäkin on siellä jonossa ;-)

ajatar said...

Siinä sitä lukemista riittää!

M'man said...

Huh ! Onnistuisinpa aloittamaan kirjan... Jostain syysta entinen harrastus jaanyt unohdyksiin. Ei hyva!

Mukavaa vkonloppua sinnepain!

ninni said...

Mulla on aina kirja kesken, välillä edistyy nopeammin, välillä hitaammin mutta kirja on oltava että voin vain ottaa sen ja jatkaa in case of unettomuus etc.